• Робота зі співналаштування управлінської команди

    Підвищення самосвідомості топ-менеджерів: 

    Забезпечити менеджерам зрозумілішу картину власних сильних сторін та аспектів для покращення через зворотний зв’язок від колег, підлеглих та керівництва.

    Розвиток лідерських навичок: 

    Сприяти розвитку ключових лідерських компетенцій, таких як ефективна комунікація, прийняття рішень, стратегічне планування та вміння мотивувати команду.

    Покращення взаєморозуміння в команді: 

    Зміцнити взаєморозуміння та співпрацю в команді топ-менеджменту, що сприятиме підвищенню ефективності спільної роботи.

    Збільшення ефективності управління змінами: 

    Розробити навички управління змінами, необхідні для адаптації та ефективного керівництва в умовах постійних змін в бізнес-середовищі.

    Створення культури зворотного зв’язку: 

    Просувати культуру відкритого та конструктивного зворотного зв’язку у компанії, де кожен співробітник може висловити свою думку та бути почутим.

    Формування стратегії особистісного та професійного зростання: 

    Допомогти топ-менеджерам розробити індивідуальні плани розвитку, спрямовані на досягнення професійних цілей та підвищення особистісного потенціалу.

    Зміцнення корпоративної культури: 

    Підтримувати розвиток корпоративної культури, що сприяє інноваціям, творчості та високій моралі в команді.

    Section image

    Зворотній зв'язок за методом 360

    У цьому блоці на підставі інтерв'ю визначається формат проведення оцінки 360. Наразі передбачається використання моделі - опитувальника 360, на вивчення структури колективу, виявлення ключових інфлюенсерів, визначення векторів конфліктів між співробітниками та організаційними одиницями.

    Section image

    Проведення спільної сесії зворотного зв’язку за результатами оцінки 360

    На підставі результатів дослідження, проводиться інтеграційна сесія. Частина сесії проходить у форматі коучингу, присвяченого опрацюванню результатів індивідуальної оцінки.

    Друга частина сесії присвячена обговоренню командної взаємодії - виявленню сильних і слабких сторін взаємодії, спільної оцінки рівня зрілості команди.

    Третя частина сесії - формування плану дій щодо виявлених розривів між поточним і бажаним станом команди.

    Section image

    Супровід

    • Індивідуальний чи груповий коучинг із керівниками;
    • Підтримка у реалізації ініціатив, розроблених на стратегічній сесії – робота з проектними групами;
    • Додаткова дослідницька частина.